15 februari

godmorgon allaaaa.
idag har vi en rejäl sovmorgon, ända fram tills 12.20! egentligen börjar vi 9.00 men eftersom en lärare skulle vara borta så blev det alltså senare. trots detta ställde jag klockan på 8.40 eftersom jag har en del att göra nu på morgonen. har redan duschat och ska börja fixa mig. efter det ska en läxa göras som jag totalt glömt bort under helgen. halv 12 ska jag möta hanna, och vi ska skriva om en debatt innan lektionerna börjar. mycket duktigt!
skolan slutar sedan 16.20 och efter det blir det träning. måste också börja plugga till engelskaprovet ikväll. har alltså rätt mycket att göra idag, men det gillar jag.
c ya later - och en "dagens outfit" hahaha. pöströja och jeans. I like




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0