14 februari

halloj.
uppe med tuppen idag är jag. inte så konstigt eftersom jag la mig rätt tidigt igår. skööönt! har insett att det faktiskt är väldigt skönt att bara ta det lugnt och sova ordentligt på helgerna. fast så blir det ju inte nästa helg när julia ska ha sin 18års fest som kommer bli grymt i guess!
idag är det allahjärtansdag som man som singel hatar. eller antar att jag inte är den enda i alla fall. denna dag förra året kommer jag väldigt väl ihåg. den spenderades först på fest och sedan med killen som dagen efter skulle bli min pojkvän. var faktiskt ganska kul när man tänker tillbaka..
hur som helst, ska jag glömma att det är alla hjärtans dag, ska gå och träna idag oh göra lite andra småsaker tror jag.
och idag är det prick två veckor kvar till jag & hanna åker till lindvallen
- och prick fem månader kvar till KOS! längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0