12 februari

hejsan bloggen. och alla där ute.
var i skolan idag, såklart (?). började 09.25 och slutarde 14.20. fick dessutom sluta lite tidigare plus att jag tog mig frihet att skippa matten, så blev inte så mycket lektionstid för mig idag.
gick i alla fall hem efter och har i stort sätt bara suttit vid min dator sen dess. finns inte speciellt mycket annat att göra känner jag. snart kommer nog mamma hem, då blir det middag och sedan ska jag ta mina lata ben och åka till sofi, som förövrigt fyller 18 år idag! ska vara där ett litet tag innan hon drar på krogen. själv är jag ju bara 17 ynka år så får ju inte gå på krogen än. *snyft* bara sju veckor kvar dock!


den första bilden som togs på mig och sofi, 10 dagar efter att vi träffats för första gången.
augusti 2008 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0