10 januari

godmorgon
var ju som sagt romme igår och det var kul, dock lite kallt. tog tyvärr inga bilder, men en del andra gjorde så vi får väl se om några bilder kommer ut eller inte. var samling 06.15 vid skolan och åtta bussar åkte 07.30 mot romme. var helt slut när jag kom hem vid halv 8 på kvällen. efter en halvtimme kom sofi och vi la oss direkt i min säng och tittade på drömkåken som förövrigt är galet kul. vid 10 kunde jag inte hålla ögonen öppna längre utan somnade så sött i min säng brevid en ganska pigg sofi. (förlåt sofi hihi)
vaknade imorse klockan 8 av att hon skulle till läkaren, så sa hejdå och somnade sedan om. nu är jag vaken igen och ska in till stan med hanna vid 1. lite senare kommer resten av tjejerna in också. vi är ju som sagt lediga idag eftersom vi har resursdag. skönt!
hörs senare. adios.
(allt är inte bra)


bild på mig och syster sommaren 08 i bulgarien. då jag var brunett hih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0