ni kommer inte tro att det är sant, tro mig

jag kan knappt tro att det är sant, och jag vet heller inte om jag vill erkänna det utan att bli töntstämplad, men jag gör ett försök till erkännande i alla fall.
för första gången i mitt liv, har jag fått skavsår på fingret av pennan som har använts till pluggande av naturkunskap. förstår ni, det är helt sjukt att jag pluggat så pass mycket, och att det dessutom är naturkunskap vi pratar om är ännu mer förvånande. men stolt över mig själv är jag faktiskt. har fått mycket gjort, och känner mig en aning lungnare inför naturprovet på torsdag.
förutom pluggandet har jag varit på dansuppvisningen som jag sa. var roligt att se men man känner ju att man saknar det litegrann.


Kommentarer
Postat av: ilaf

Nämen tja!

2010-12-05 @ 23:23:46
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0