31 december

hej folket!
kan bara beskriva kryssningen med ett ord. GALEN. det roliga med kryssningar är att man aldrig vet vad som kommer hända, och det händer alltid sjuka saker. vi bodde till exempel grannar med sean banan, och fick varsin puss på handen av honom. gullig kille det där.
hur som helst hade jag i alla fall en sjukt roligt kväll/natt där med massa drinkar, dansande och skratt. kunde inte blivit bättre. eller jo, lite bättre hade det varit om dj:n som spelade dagen efter hade spelat på kvällen istället för han var g r y m.
nu är det i alla fall nyår igen, och detta nyår kommer bli mer spontant än vanligt. detta är första gången jag inte har allt planerat och det känns riktigt skönt. det ska bli middag här hos mig med tjejerna men sen får vi helt enkelt se vart kvällen tar oss.
om jag inte skriver senare igen, så får ni ha ett riktigt gott nytt år!


en bidl från kryssningen, då vi förade i några killars svit!
(finns massa fler bilder på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0