27 december

hejhoooppp
är nu hemkommen efter en heldag på jobbet. drygt 700 kronor tjänade och det får man ju tacka för. ska jobba imorgon också, och två dagar i början av januari. som tur är jobbar lina med mig, vilket gör det så mycket roligare! vi ska bli rich bitches, elleeeer? kankse inte men ändå.
har även diskuterat nyårsplanerna med mina kvinnor idag vilket alltid blir lika misslyckat. hur har jag kunnat skaffa mig så många kompisar som absolut vill ha sin vilja igenom? en gåta som aldrig kommer lösas. trots detta älskar jag mina vänner såklart, och nyår kommer säkert bli grymt :D
insåg också idag att det bara är två dagar kvar till kryssningen. kulkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0