26 december

godmorgon!
blev en riktigt lyckad kväll med många olika händelser.
för att beskriva min kväll såg den ut i princip såhär:
- drog till O'learys vid kvart över 7 men blev nekad inträde eftersom åldergränsen är 20 år.
- efter ca 15 sekunder ångra sig vakten och tyckte att jag och sara var värda en kväll på O'learys i alla fall.
- drack lite, pratade och hade allmänt kul med bland annat sara, jenny, emelie och cassandra tills klockan blev 12,
- då började Nordman spela! ps. han var grym!
- vid 1 bestämde sig jag och sara oss för att dra in till stan, Lobby.
- när vi äntligen kom fram en timme senare (på grund av ett missat tåg) fick vi gå före hela kön av någon underlig anledning och kom in snabbt och bra. "21 år, vårdad klädsel" stog med stora bokstäver på Lobbys fönster. kände att inget av detta stämde in på mig, men vi hade ändå turen att komma in.
- dansade och drack på Lobby tills klockan blev 4 då vi bestämde oss för att åka hem. (efter ett bråk med en svart människa)
- en bussresa och lite sömn senare stannade bussen i huddinge och jag fick traska hem i snön.
- en god natts sömn har jag nu bakom mig.

idag blir en lugn dag. är trött som bara den och ska dessutom jobba imorgon. hare braaaa.

                     
                                                nordman igår på O'learys


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för igår tjejen! riktigt lyckad kväll.. synd bara att jag inte drog vidare med er, men orkade verkligen inte.. eftersom jag var i huddinge för engåns skull.. nära och bra! hehe ;) <3

2010-12-26 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0