22 december

och mitt absolut sista jullov har nu börjat.
känns lite konstigt att det här är mitt sista jullov, men samtidigt bra eftersom det betyder att ingen mer skola efter sooommaaaarn!
var julavslutning i skolan idag. brukar vara lite snack i klassrummet någon halvtimme för att efter samlas i samlingssalen med alla SMBE-klasser. lärarna brukar göra något, förra året gjorde dom en jätte rolig sketch men iår var det inte alls lika bra. lite tråkigt just eftersom det är det sista jullovet man går på. lärarna tyckte att vi alla skulle ha allsång, så de satte på musik och började sjunga. dock är det ingen hit att sjunga allsång, (förutom på allsång på skansen) så blev en ganska misslyckad julavslutning. men nu är den gjord i alla fall.
kom hem redan vid 12, och har städat mitt rum plus kaninburen idag. annars har jag inte gjort speciellt mycket.
skulle egentligen firat julavslutningen idag men att gå ut i 22 minus lockar inte speciellt mycket. blir nog en hemmakväll framför teven, vilket lockar mest.

och nu är det ju bara två dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0