20 december

fyra dagar kvar till jul...

idag har jag flängt fram och tillbaka hela dagen. började med skola, 9.10- 11.30 (sista skoluppgiften redovisades och jag kände lycka, tro mig!) efter det gick jag till castello med lina för lunch och lite skitsnack. helt plötsligt kom vi, eller snarare hon på en "hemlig" idé, som gjorde att vi åkte in till stan. vad denna "hemliga" idé är, kommer jag visa bilder på imorrn, höhö ;)
mötte även upp ida i stan och vi åkte hem till mig för att slinga hennes hår. blev finfint!
nu sitter jag här i soffan och chillar galet. är så lycklig över att skolan slutar om två dagar och att det snart är julafton.


köpte dessutom ett nytt tungsmycke idag,
är såååå fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0