min födelsedag

hejsan svejsan!
blev ju firad igår av massa folk och det var jättekul. tack alla som kom! somnade väl runt 3 nångång och vaknade X antar timmar senare. vaknade av att mamma och pappa i stort sätt hade städat klart hela undervåningen så det var ju väldigt skönt för mig, att slippa det.
idag har jag varit sjukt seg hela dagen, trots att det är min födelsedag. åkte förbi farmor en sväng men annars har jag mest legat i sängen. fick också det jag hade önskat mig dvs denna dator som jag sitter vid just nu. tack mamma och pappa! fick också en dataväska och rosa champagne av la familia :) av mina vänner fick jag smycken, underkläder, skor, en klocka, krämer mm. as najs!
skulle egentligen dragit ut på krogen ikväll men pallade verkligen inte. är helt död efter igår, och jag har ju faktiskt hela livet på mig att dra ut på krogen nu!
(bilder från igår kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0