22 april

hejsan!
har haft en fullspäckad dag med sammanlagt tre träningspass! och nej jag har inte blivit en träningsnarkoman utan det råkade bara bli så. började skolan vid halv 10, med ett bodypump pass. efter det var det psykologi, lämande in min självananlys. efter lunch, engelska och idrott. satt kvar i skolan någon halvtimme innan jag mötte sara och vi gick till friskis. har inte tränat där på en månad ungefär så detta behövdes! vi körde rumpa, ben, mage och rygg så nu är jag heelt utsliten. orkar knappt lyfta på benen. men oj så duktig jag har varit :D är faktiskt stolt över mig själv!
nu är det chilla galet som gäller. imorgon är det fredag och den dagen är efterlängtad. 
        
        blev taggad på en bild på facebook. den får mig att längta ännu mer till sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0