11 april

hejsan gottfolk!
kvällen igår blev riktigt kul. blev först bjuda på middag som var kyckling med haloumisallas, as gott. sen maräng swiss till efterrätt! fler folk kom och partyt drog igång.
åkte hem med halv två tåget tror jag. hade inte riktigt någon tidsuppfattning vad det gäller det, men åkte i alla fall till viktor då. somna vid 3, vakna vid 9 av att han skulle dra så låg kvar själv och sov till 11. han kom hem efter en stund och vi köpte pizza. åt faktiskt upp nästan hela vilket är väldigt ovanligt för att vara mig! efter det pluggade vi matte i ungefär en timme eftersom jag har matteprov imorgon. pallar inte att skolan börjar imorgon igen. men jag kan lätt säga att detta har varit det bästa lovet hittills. har hunnit med så mycket och det har varit såå sjukt. i like it!
då är det bara att börja längta till nästa lov då, sommarlov. galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0