9 september

tjenis
sitter här och lyssnar på lite musik. äälska musik!
hade en rätt så lång dag i skolan idag, med svenska historia och psykologi. såg den tråkigaste filmen jag nångonsin sett på psykologin som handlade om hypnoser och var inspelad på 80-talet eller nånting, gammal var den i alla fall! efter skolan låg jag mest och dega i soffan, och nu sitter jag här. ska kolla igenom matten lite grann så jag kan det till mitt första matte B prov jag har på fredag. hoppas det går bra på det!
senare ikväll ska jag nog möta sara för en prommis, det var ett tag sen! 






































                                                                                                                               lite random bild sådär,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0