8 september

dagens goda gärning: jag och sofi hjälpe en tant med rulator ner för en backe. detta borde gud belöna mig för!

och till dagens "vad har jag gjort": inte så svårt att gissa? skolan såklart.. har haft spanska, svenska och samhällskunskap där vi pratar om barnkonventionen som jag faktiskt tycker är ganska intressant. jag är ju fortfarande barn (fast räknas faktiskt som vuxen om 7 månder när jag fyller 18 enligt den), så nu får jag äntligen reda på mina rättigheter osv. tex att barn har rätten att få ha ett privatliv, och att föräldrarna är barnens rättighet! den ni!
och dagens "att göra": som egentligen bara består av en pyskologiläxa och dansträning. annars ska jag mest ta det lugnt och vila. (en rättighet som barn också har, vila, leka och fritid!) så idag ska jag alltså passa på att vila och leka lite :) kanske inte leka, men men.
ibland är det allt bra att gå i skolan och lära sig såhär viktiga saker som mina rättigheter :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha skoltönt! Fuck glömde psykologiboken i skolan...

2009-09-08 @ 17:01:39
Postat av: Anonym

haha vadå mina rättighetr är ju viktiga :D

2009-09-08 @ 17:41:00
URL: http://jorfalks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har inga rättigheter du är blond!!

2009-09-10 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0