4 september

och det är fredag gottfolk. kan det bli bättre? ännu en vecka i skolan avklarad, och den har gått riktigt bra. om veckorns aska gå såhär snabbt kommer det snart vara jul. och snart min 18de fördelsedag. haha igår var det faktiskt bara sju månader kvar. snart blir det till att börja räkna ner dagarna. nejdå, så jobbig är jag inte.
pratade med farmor igår, så snart ska jag gå och beställa tid för tatuering. jag längatar så sjukt mycket till min fina tatuering är på plats. men ja, det är ett tag kvar tills den görs också..

ikväll blir det troligen bio med tjejerna, skulle ju egentligen kanske gått på grönan och sett håkan, men det är ju inte världens bästa väder, även om det har blivit bättre nu på eftermiddagen. så ja, det blir nog bio.
nej, nu har jag inte mer att säga så hör väl av mig lite senare. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0