27 september

godmorgon, eller förmiddag kanske..
gårdagen blev lyckad, med tacos, sanning & konsekvens (kortspel), skratt & en del dans. var hos viola ungefär 7 och vid 10 drog vi vidare till huddinge där det var fest. mycket härligt.
idag är det ju söndag vilket betyder jobb och dansträning för min del. kommer röra mig mot kungsholmen (jobbet) vid halv 4 ungefär, och sedan direkt efter tillbaka till huddinge träning. idag har vi ny lärare också vilket betyder ny koreografi, kulkul!
nej nu ska jag sega klart, innan jobbet med mina (&saras) dansbarn. pussen

(bilder från igår kommer senare) 

Kommentarer
Postat av: The Retard

Tack det där var allt jag behövde :D

2009-10-03 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0