25 september

och det betyder löööööön! tyvärr blir lönen inte hög eftersom den bara är för ungefär 4 timmar från sommarjobbet (haha) men hur som helst, kan jag nu köpa en del saker jag verkligen behöver!
igår åkte jag och hanna hem till cecilia runt halv 11, där det var en del folk. kom hem runt 1 och la mig på en gång. jag brukar normalt inte gå ut sådär på en vardag, men detta var ett undantag eftersom vi börjar 11.50 idag. riktigt nice, och träffade folk man inte sett på ett tag. både kul & irriterande.
idag har jag som sagt bara en lektion, och efter det blir det hem och skriva källanalys. boring, men det måste göras.
kvällen kommer antagligen spenderas hemma eller hos sara med henne, men eftersom jag har blivit bjuden till en del fester idag så får vi se hur kvällen slutar.
nu ska jag fixa mig, c ya later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0