2 september

då var det september igen då.
idag ska jag inte ha några lektioner utan åka till stan för en "litterär rundvandring" som min lärare sa. vi har blivit uppdelade tre och tre i klassen och sedan har vi fått varsin staty som vi ska prata om. jag och min grupp fick Per-Anders Fogelström och min första tanke var "vem fan är det?" senare fick jag veta att det var han som skrivit Mina drömmars stad som jag en gång försökte läsa i 9an när vi var tvungna. det gick inte så bra eftersom jag tyckte boken va så sjukt tråkig plus att det var gammelsvenska så jag forstod ju bara hälften. inte bra! hur som helst ska alltså jag och två till stå och prata om honom som staty, så vill ni se mig idag, leta upp statyn och hör mig prata om en guide. eller gör helst inte det...
efter det ska jag med hanna på jobbmöte, är nämligen så att jag kanske ska jobba med hanna som typ ledare för småbarn som ska få prova på olika aktiviteter. men vi får se hur det blir med det.
skriver kanske lite senare när jag har tid. pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0