14 september

är sjuk, jobbigt. orkar inte vara sjuk nu
bara det inte blir värre så är det väl lugnt. ni vet, går man på sjödalsgymnasiet i smbe har man inte tid att vara sjuk, eftersom det är plugg som gäller i stort sätt hela tiden. 

idag var jag på vårdcentralen. skulle kolla en sak, men det såg tydligen bra ut. efter det förberedda jag och sara våra danslektioner vi ska ha för småbarn. det betyder alltså pengar vilket jag är i stort behov av just nu. imorgon börjar mitt andra jobb med hanna som är typ "lekledare" för ännu massa småbarn som ska få prova på alla aktiviteter. i will be a rich woman! eller inte, mina pengar ska sparas till utomlandsresan nästan sommar med tjejerna.
snart börjar "svenska hollywood fruar" som jag inte får missa. verkar ju vara det mest patetiska program som någonsin har gjorts. HAHA säger jag bara.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi har ju inget plugg alls :P

2009-09-14 @ 21:31:12
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte just nu nej.. men det kommer

2009-09-14 @ 22:01:52
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0