boring night

tjena mittbena.
antar att dom flesta har det lite roligare än vad jag har just nu. har suttit hemma framför teven ikväll med, och har insett att det är för jävla tråkigt. i och för sig valde jag det själv, och jag behövde verkligen vila upp mig, men nu i efterhand hade jag faktiskt inte bangat på fest. jaja gjort är gjort, och jag får väl tagga till nästa helg, då vi tjejer måste festa! fira att det är höstlov kanske?
tänk att för prick ett år sen skulle jag snart åka till japan. snacka om att jag aldrig någonsin kommer ångra den resan, och tillbaka ska vi. nästa år, kommer bli grymt!
och idag har jag förresten kollat på resor nu till jul. mamma och pappa pratar ju om att de vill åka någonstans, så jag kollade runt lite. azorerna kanske? we'll see.
btw, fick med mig en jacka, halsduk och mössa hem från stan idag. & tack mamma, för att du är så snäll och betalar ibland. det blir min plånbok glad av!


ganska skum/ful bild från idag.
vet inte varför jag lägger in den egentligen
kanske för att ni ska få skratta. i don't know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0