30 oktober

godenmorgon
filmen igår var faktiskt väldigt kul, och helt klart värd att se.
idag är det fredag och sista vardagen på lovet - väldigt deprimerande! men ser man det på ett positivt sätt så betyder det ju också att julen har närmat sig med en hel vecka, vilket inte är så dumt. de sju veckorna som är kvar i skolan kommer nog gå fort, de brukar de göra i alla fall.
och till dagens planer som inte är särskillt många. ska städa klart det absolut sista på mitt rum, dvs typ damsuga som jag inte orkade göra igår, och sedan blir det väl börja titta på psykologin. bäst att börja plugga ett tag innan har jag märkt.
middagen kommer ätas på en fish 'n chips  resutrang med la familia fick jag veta i morse. alltid trevligt. och några planer för ikväll har jag inte riktigt, men jag hoppas att det händer något skoj.

              
                                        jenny & sara igår efter bion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0