25 oktober

halloj
blev visst inget inlägg igår, men dagen var inte speciellt händelserik ändå, så ni inte har inte missat något i mitt intressanta liv. kvällen spenderades hemma hos någon kille som fyllde 18. var helt okej, med både folk man kände men också många nya ansikten. kom hem vid 2 någongång tror jag. har ingen riktig koll på det faktiskt.
idag har jag fixat lite här hemma nu på morgonen, typ städat den mysiga kaninburen och sådär. snart ska jag iväg till mina småbarn och lära dom dansa ;) efter det har jag ju som vanligt träning själv. är egentligen alldeles för trött för det men I have no choise. (stavning?)
skönt att veta att det inte är någon skola imorgon också. istället ska jag ju spendera dagen på pappas jobb, så jag tjänar lite pengar, vilket jag behöver!



mina kära vänner ida&sara igår, fråga mig inte vad dom har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0