21 oktober

hola!
hoppas alla har haft en bra dag, min har varit seg som bara den
börjar med ett utvecklingssamtal klockan 10.00 och dom är lika oseriösa varje gång. min mentor verkar inte ha speciellt mycket att säga så istället sitter hon och prata om teve program och liknande. vet inte riktigt om jag tycker det är helt okej att ens mentor inte tar upp ens skolgång under utvecklingssamtalen? eller nu ljög jag, först 30 sekunderna ägnade hon ju åt att fråga "hur går det i skolan?" när jag hade sagt "bra" då, började hon prata om annat. men men, det är i alla fall gjort nu.
efter det hade vi itroduktion om en rapport vi ska skriva resten av terminen på samhällskunskapen med ämnen som svenska, psykologi och matte som också ingår på ett hörn. verkar väldigt rörigt men jag borde väl få ihop någonting tillslut. det handlar om sociala frågor, och att man ska fördjupa sig på en. jag valde bulimi och tror att det faktiskt kan bli ganska intressant att läsa om.
när jag kom hem, vid halv 3 la jag mig direkt i soffan och somnade.. fattar inte varför jag är så galet trött hela tiden. snart blir det mattepluggande, eftersom jag som sagt har prov på fredag.
jaja, hörs tomorrow!

                      
                            söker man på bulimi på google kommer denna bild upp,
                 det är hemskt, och jag önskar att jag kunde förstå hur dessa människor tänker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0