15 oktober




hejsan svejsan
haft en bra dag? min har vart helt okej. borjade dock med att jag kom till skolan vid 11, eftersom jag börjar då, och det visar sig att jag inte har någon lektion. så där satt hela klassen och hade ingenting att gör i två timmar tills nästa lektion börade somvar engelskaprov. ganska segt att komma till skolan, och sen få veta att man kunde legat kvar hemma i den sköna sängen ett tag till, men men sånt är livet. engelskaprovet gick i alla fall bra (hoppas jag), det kändes helt okej i alla fall. slutade efter provet, och åkte hem till hanna där i chillade med godis, film och en liten sovstund tills klockan var ungefär 6 då jag gick hem.
nu är det ännu mer chillerill som gäller, ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i soffan framför teven.
hörs imorgon. pusspusss
ps. känner mig faktiskt glad idag, har gjort det hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0