11 oktober

gårdagen spenderades som jag sa hemma hos sara. jag fick äran att göra laxrullar med färskost ovh pepparrot (stavning?), vilket blev mycket uppskattat av mina kära vänner. kanske borde satsa på en karriär som kock i framtiden? eller inte. hur som helst blev middagen lyckad, och det var super kul. inte helt svårt att få kul när man umgås med 19 übersköna tjejer. efter middag plus efterrätt åkte vi till jesper som fyller 18 år idag, för att fira honom. var kul, förutom att det fanns några dryga fjortisar, men bortsätt från som var allt bra. åkte glamorös taxi hem vid 2, och somna så sött i min säng på en gång.
idag är det som vanligt jobb och träning som gäller. ska börja röra mig mot kungsholmen vid halv 4 ungefär.. orkar inte, vill inte, men måste. måste tänka positivt. ikväll ska jag lägga mig tidigt. så jag får sova sova sova.

(bilderna från igår finns på saras kamera, så så fort dom laddas in kommer några bilder in här på bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0