my day

hej bloggen, och alla andra där ute.
har precis tittat på min favoritserie desperate housewifes som ni kanske vet.
tidigare jobbade jag och har också tränat. inte helt lätt när man hostar varannan minut men men lite träning skadar aldrig.
har världens skönaste vecka nu
onsdag: börjar 13.00 med att ungdomsmottagningen ska prata. 
                      14.30 spanskaprov
torsdag: börjar 14.30 med idrott
                      15.30 sluut
fredag: inte lika rolig dag med lång skoldag.
förmiddagarna ska jag ägna åt att börja skriva min samhälls rapport som ska in om ungefär tre veckor (?) och nu är det inte någonting jag bara säger, utan det måste göras! har i och för sig rätt mycket panik över den och vet inte hur jag ska börja men det löser sig väl, förhoppningsvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0