I'm a happy girl in a sad world

hej igen
känner mig på riktigt bra humör idag, vet inte riktigt varför men glatt humör är alltid trevligt.
kom för ett litet tag sen hem från skolan med ännu mer kunskap om p-piller, könssjukdommar osv som um informerade om haha. hade ju också spanskaprov efter och det gick väl helt okej. eller det gick bra för att inte ha pluggat, härligt! nu har jag inget plugg kvar den här veckan utan kan bara njuta av mina korta skoldagar och mitt pluggfria liv. nästa vecka är det också temaecka vilket betyder inga vanliga lektioner utan en hel vecka om hälsa tror jag det var. kanske inte roligaste ämnet att prata om en hel vecka men vad gör man inte för att slippa alla andra tråkiga lektioner? ;)

förresten, jag höll mitt löfte. satt imorse innan skolan och skrev två A4 på min rapport plus läste två kapitel ur engelskaboken. kände mig riktigt duktig och flitig där på morgonen.
lite senare idag kanske jag ska till huddinge bibliotek och låna böcker om bulimi. vi måste ha minst två böcker som källor för att bli godkända.. och jag som bara använder mig av internet, och knappt vet hur man slår i böcker. hur ska detta gå? mohaha




såhär snygg vad jag när jag var sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0