efter 4 timmar träning...

..mår man bra! kom nyss hem från träningen, och har precis duschat. är helt slut och kommer säkert soma gott sen. nu är det bara en träning kvar med c-gruppen innan det är uppvisning. då hoppas jag att alla kommer och tittar i huddinge aula på den där jag är med i hela sex nummer om man räknar in finalen! i like.
tidigare idag fortsatta jag också en del på min rapport. jag är förvånad över mig själv, har nog aldrig varit så engagerad i ett skolarbete! men det känns faktiskt bra, man blir ju nästan lite stolt över sig själv när man frivilligt har pluggat en söndag! nej nu ska jag sluta tjata om det..
imorgon börjar vår temavecka i skolan vilket betyder no plugg, skönt! vet inte riktigt vad vi ska göra eftersom jag inte var där när de andra fick schemat, men veckan ska i alla fall handla om hälsa om jag har förstått det rätt.
skönt med lite omväxling i skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0