boring

För ett år sedan:
Hur gammal var du? 16
Vilken klass gick du i? smbe08b, första året på gymnasiet
Vad hade du för hårfärg? brunt
Hur lång var du? 171?
Hade du någon pojk/flickvän? nope
Var allt bättre då? nja, var ungefär som nu
Skulle du vilja gå tillbaka dit? nej, det var hur kul tider som helst, men nya tider kommer ;)
Har du förändrats? inte så mycket tror jag
Om ja, på vilket sätt? -

För två år sedan:

Hur gammal var du? 15 små år
Vilken klass gick du i? 9b,
Vad hade du för hårfärg? då var jag blond tror jag
Hur lång var du? 171
Hade du pojk/flickvän? nope
Hur såg du ut? var väl en aning fjortis tror jag.
Var allt bättre då? nej
Har du förändrats? ja,
Om ja, på vilket sätt? blivit äldre = mognare!

Nu:
Hur gammal är du? 17
Vilken klass går du i? smbe08b, andra året på gymnasiet
Vad har du för hårfärg?  blooond
Hur lång är du? 171
Har du någon pojk/flickvän? -
Vad brukar du göra på fritiden? dansa, vara med kompisar och f e s t a
Hur ser du ut? lång, smal, blond (?)


Vem:

Av dina kompisar står du närmast? sara, hanna
Skrev du senast till på msn? haha var igår så kommer inte ihåg
Vilka av dina kompisar har du mest minnen med? måste vara sara
Ringde dig senast? andreas, men sov så jag svarade inte hah
Skickade ett sms till dig senast? jenny
Skickade du ett sms till senast? jenny där med ;)


Vad:

Drack du senast? te
Köpte du senast? en drink hihi
Gjorde du igår? sov halva dagen, sedan middag hos mormor
Ska du göra imorgon? skolan börjar, så skola och plugga
Vill du göra just nu? lägga mig i soffan och dö -_- hah nä
Åt du senast? risifrutti
Är närmast dig som är rosa? har rosa på kläderna

listan tagen från jasmines blogg http://yllesocka.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0