9 november

halloj
hoppas alla har det kul i skolan medan jag ligger här hemma haha. mår fortfarande inte sådär jätte bra. hostar så mycket att jag får ont både i lungorna och halsen. inte roligt.
idag ska jag försöka börja plugga till spanskan. har ju faktiskt inget bättre för mig så det är väl lika bra. (brukar bli mycket prat men inte lika mycket gjort) men jag ska verkligen försöka  i alla fall.
har ju som sagt prov imorgon i spanskan egentligen men jag mailade min lärare igår och sa att jag inte kunde göra det. fick som svar att jag skulle ta det lugnt och stanna hemma eftersom att bli frisk var det viktigaste. känns bra med lärare som förstår än och inte bara fortsätter pressa!
nej nu ska jag lägga mig i soffan ett tag, och sedan dra igång med spanskan. hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0