6 oktober

och det är fredag igen. mycket skönt.
fast jag mår inte speciellt bra.. har typ ont i hjärtat och då menar jag inte "åh mitt hjärta är brustet" utan det gör ont. gör förresten ont i hela bröstet. mamma säger att det beror på stress men nu börjar jag undra om det verkligen är det. alltid är det nåt problem!
hur som helst, ska snart börja röra mig till skolan, trots att jag egentligen bara vill ligga i sängen hela dagen. började egentligen 8, men låg kvar ett tag eftersom jag var trött och hade ont. så nu ska jag va i skolan vid 09.15 istället då jag har historia. slutar vid 14.20 idag i alla fall och det är ju skönt. ska förhoppningsvid beställa klipptid efter skolan också. jag måste verkligen klippa mitt stackars hår!
nej nu ska jag kila. bye
och önska mig lycka till, så jag inte får hjärtstopp mitt i skolan (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0