30 november

sista november, första dagen på denna vecka. harprecis tittat igenom vad som är kvar i skolan att göra frm till jullovet och det är faktiskt en del. bland annat matteprov, historiaprov, bokredovisning, rapportinlämning osv.. veckorna före loven brukar inte vara speciellt roliga faktiskt, brukar var "slutspurten" vilket ofta er mycket prov och andra uppgifter. men men, det här ska jag klara!
idag händer inte så speciellt mycket, har ju redan gjort mitt "jobb" dvs skolan så nu kan jag mest ta det lugnt. har inget prov eller så den här veckan, bara bokredovisning som jag gjorde idag så har alltså en ganska skön vecka framför mig :)
nu ska jag slappa galet. adios

 


snart sitter jag där igen, med sanden mellan tårna. längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0