3 november

goddagens alla människor
kom nyss hem från skolan efter att ha fått sluta lite tidigare. mycket skönt.
ska snart sätta mig med näsan i psykologiboken och plugga lite innan jag ska iväg till jobbet som börjar klockan 4. dom små barnen måste ju få ha en ledare som säger åt dom vilka lekar dom ska leka osv :)
efter jobbet kommer jag som vanligt få åka hem snabbt, slänga i mig mat, byta om och dra iväg och t r ä n a! jobbiga tisdagar, men värt det. det ger ju pengar till resa och en vältränad kropp? mycket bra.
idag kom förresten mina "skolkläder" som pappa var så snäll och beställde till mig. svart mjkisdress med sjödalsloggan på.
nej nu ska jag plugga, hörs kanske ikväll, annars imorgon. <3


halv bild, ni ser halva tröjan
alltså mihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0