27 november

hola
idag har det hänt väldigt mycket, därför jag inte har hunnit blogga förrän nu. var i skolan vid halv 9 för gemensam frukost med andra smbe klassen, och sedan hade vi bara lite diskussion och dagen slutade vid 11. mycket skönt. efter det åkte jag och sara hem till mig där vi färgade håret (jag färgade bara utväxten) och sedan bar det av till stan för att checka lokal till jobbet nästa termin. vi hittade en super bra och hoppas att vi får den. blev en snabb fika och sedan åkte vi hem.
har nyss ätit god sushi och snart blir det idoltittande. finns lite fester idag men dom är så långt bort så jag känner inte för att åka dit. antgingen åker jag till cassandra ikväll eller så kommer sara hit. vi får se :)
har i alla fall varit en bra dag, och ska bli skönt med en lugn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0