25 november

hej igen
var som jag trodde, skittråkigt på muséet! bara massa konstiga tavlor som kallas konst. vem som helst skulle ju kunna göra sånt där? hur som helst, var bara på muséet i uingefär en halvtimme innan jag, hanna och elin åkte därifrån. vi åkte på en liten shoppingrunda istället som var mycket roligare. råkade köpa lite saker för pengar jag egentligen skulle spara men jag va tvugen. det va ju så fint, och blev faktiskt ändå en hel del sparpengar över :) fick ju min lön idag som ni kanske förstår.
NU är det dags för lussebullsbak! det är ju faktiskt första advent nu på söndag så då passar det perkeft att baka idag. har längtat hela året efter lussebullar! senare kommer hanna hit också och avnjuter några tillsammans med mig hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0