23 november

då var den första dagen på denna vecka över. eller i alla fall skoldelen. veckan vi ska ha nu kallas tydligen friskvårdsvecka, så idag har vi till exempel dansat engelska danser (det var inte kul!). på torsdag tror jag det var, ska vi ha core träning i två timmar. core träning är alltså när man tränar styrka typ situps och sånt. jag undrar hur det kommer gå när en så (o)vältränad klass som min full med 30 brudar ska köra styrka. äh det kommer gå bra, tjejer kan ju faktiskt också vara starka! :)
kommer inte riktigt ihåg vad vi mer skulle göra för aktiviteter, men det lär ni ju få reda på under veckan.
känns ganska konstigt att komma hem, och veta att man inte har något plugg att stressa över. att bara kunna komma hem och göra precis vad man vill. det känns bra, och nu kan jag lägga ner tid på svenska och engelska boken vi måste läsa. dock är svenska boken så tråkig så vi får se hur det går med den..
men, nu ska jag chilla (eller kanske skriva lite mer på min rapport? hihi)



 vem kan det här vara?
det är inte jag i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är Ellen Pellen. :)

2009-11-23 @ 16:19:11
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0