22 november

ser ni? redan 22a november. helt sjuukt, bara åtta dagar kvar till december. bara sju dagar kvar till första advent. bara 20 skoldagar kvar innan jullovet drar igång och bara en månad kvar tills jag åker till gran canaria ;) det ser väldigt bra ut tycker jag!

filmen igår var så sjuktjävlagrymtmegajättesuper bra, och den är lätt värd att se på bio! hela den här twilight serien kommer säkert vara sjukt bra. jag brukar inte tycka overkliga filmer är speciellt bra, men det här är jag som besatt av. jag älskar dessa filmer! hihi
efter filmen igår åkte jag hem, lagade middag (ja, ni ser rätt. jag lagade middagen) och sedan kom hanna hit. vi fixade oss lite snabbt och sedan bar det av till ida, där vi spenderade resten av kvällen med några tjejer. riktigt mysigt var det, och skönt att göra något annat än bara sitta hemma!

och till dagens planer: ska städa lite här hemma, och kanske skriva lite på min rapport nu på morgonen tänkte jag, och sedan är det dansträning från 16.30 - 20.45. väldigt lång och jag vet inte hur jag ska orka, men som tur va skulle vi nog bli bjudna på lite bullar och sådär under träningen så det löser sig nog :)

 
jag & ida, 2008
(ursäkta det fina för mitt ansikte på första bilden,
men det är helt enkelt för fult för att visas)

 


Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

Du kunde inte tänkt på o täcka mitt ansikte också då?? hahahaa fyfaan

2009-11-22 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0