20 november

hejsan bloggen
började egentligen 8 idag, men dte kändes lite för tidigt så jag valde att sova en liten stund extra och börja 09.15 istället. mycket skönt. hade hitoria, svenska och en halv spanska lektion innan jag gick till um.
på vägen hem gick jag förbi teknikmagasiet för att se om dom hade någon plattång där, och dom hade faktiskt en hel del. eftersom jag är inne i någon slags otursperiod just nu så gick självklart min plattång sönder imorse, och trust me, den går inte att leva utan! så förhoppnigsvis hämtar pappa upp mig efter hans jobb så vi kan åka ner och köpa en.
får väl skriva ett inlägg senare om vad som händer ikväll när jag vet det.. hah


sån här kanske man ska köpa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0