2 november

halloj
då var första skoldagen efter lovet avklarad. imorse när jag vakna låg jag och tänkte på om jag skulle välja gå till skolan eller sjukanmäla mig och ligga kvar i min varma säng, men självklart valde jag skolan. jag har ju trots allt bara tre lektioner, och slutar 13.15 idag så dte var skönt.
fick tillbaka matteprovet idag vilket nog var den lyckligaste stunden på denna dag. när min mattelärare sa " jag är besviken, 4 har fått VG, 9 har fått G och resten IG" visste jag att jag skulle få ett stort fult IG mitt i panan men guess what? jag fick G, och är sjukt glad över det.
gick hem efter skolan och pratade lite med sara, (planer inför kommande 18års fest som kommer bli galet) och efter hon gick har jag bara suttit och pluggat psykologi. gick faktiskt bättre att plugga än vad jag trodde, och nu kan jag äntligen slappna av.
senare ikväll blir det engelskabok att läsa som vi fick ut idag. inte så kul men men, vad gör man inte liksom..


såhär såg mitt köksbord ut nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0