19 november

hejsvej
som jag sa har jag ju ingen skola idag. eller, jag har idrott 14.30, får se om jag går på den.
nu på morgonen tänkte jag fortsätta lite grann med min rapport. jag åkte ju till bilioteket igår och hittade en del bra böcker. det visade sig också att mamma hade en del böcker om bulimi här hemma, så nu har jag en hel hög med böcker liggandes på mitt skrivbord. alltid bra, men för det mesta står det samma sak i bövkerna, och för det mesta har jag redan hittat allt det på internet..
känns faktiskt riktigt kul att skriva den här uppgiften för en gång skull. kanske för att vi fick välja ämne själva, i don't know. men nu ska jag köra igång, skriver väl senare.
puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0