16 november

- och nu har redan halva månaden gått. ser fram emot december eftersom det enligt mig är den mysigaste månaden. tänk er när det ligger massa fin snö utomhus, och det är julpyntat inomhus. såå himla myspys haha.
för att gå från något mysigt till ganska omysigt så är jag hemma idag igen från skolan - sjuk! den här influensan eller vad det nu är går verkligen aldrig över. kunde knappt sova inatt på grund av extrem äckligt hosta, och när jag väl somnat vaknade jag upp med huvudvärk. kan det bli bättre liksom?
för att se det positivt har jag ju mer tid att plugga till spanskaprovet! som att det kommer hända...
jaja nu ska jag lägga mig här i soffan och dö ett tag, vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0