15 november

goodmorning people
vaknade en aning för sent, vid 12. brukar vilja vakna tidigare så jag liksom inte "sover bort hela dagen" men skönt var det i alla fall.
gårdagens kväll var riktigt seg, gjorde ingenting förrän klockan va runt halv 10 då jag träffade hanna och jens. satt och pratade under ett tak i regnet (deprimerande) och sedan var det bara att åka hem igår.
idag ska jag börja plugga till spanskan igen, och senare är det jobb. sista gången för mina och saras småbarn på dansen och självklart ska dom få visa upp för sina föräldrar vad dom har lärt sig. riktigt duktiga är dom *thihi stolt* och senare ikväll har ju jag ju själv träning. har mycket att ta igen där eftersom jag missade förra träningen. jaja, life is hard sometimes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0