14 november

godmorgon
kvällen igår blev jätte mysig och jag tror att vi alla gick upp minst 5 kilo var eftersom vi vräkte i oss godis, chips och cola. lång&kort spelet körde vi såklart också och det tog oss sammanlagt tre timmar att bli klara. tar väldigt lång tid men det är väldigt kul, och jag slutade på en god 2a plats hah.
idag är det frissören som gäller. har tid klockan 12 så ska snart börja röra mig neråt. behöver verkligen få bort allt det slitna. dock har jag ett svårt val. lugg/inte lugg? vet inte hur jag ska göra med det, men jag har ju i alla fall en timme på mig att bestämma mig hehe. efter det blir det hårfärgning av utväxten så nu kommer jag bli en superblondie igen. skönt att få bort det fula råttfärgade håret som börjar växa ut!
ikväll får vi se vad somn händer. hoppas på fest!

(bilder från igår kommer senare eftersom de just nu ligger på saras kamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0