11 november

hejsan gottfolk.
skoldagen gick snabbt. började ju vid 1 och skulle bara sammanställa några enkäter, så jag fick sluta vid ungefär halv 3. mycket skönt. gick med sofi till donken efter där vi också träffade sarapara. pratade med dom om allt och inget, och gick sedan hem till sara. vi passade också på att beställa klipptid eftersom våra (mitt) hår ser förjävligt ut! blev hämtad av pappa och pluggade lite när jag kom hem.
nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska börja plugga lite spanska. inte kul. men vad gör man inte. det är ju faktiskt ändå helg snart igen :D
ja där fick ni alltså en snabb och väldigt ointressant sumering över min dag.
c yaaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0