10 november

halloj
stannade hemma idag också från skolan för att få en extra "bli frisk" dag. skönt skönt men imorgon måste jag verkligen gå. känns som jag missa helt sjukt mycket på bara dom här 2 dagarna även om jag kanske inte gör det.
hur som helst. har ju jobb idag men tror inte jag kommer kunna åka dit. vill ju verkligen inte smitta ner barnen liksom!? och senare ikväll har jag träning som vanligt. ska åka dit, men inte vara med utan mest titta på eftersom vi antagligen kommer lära oss en hel del. (och det är ju uppvisning om bara 4 veckor) längtar som bara den :)
snacka om att den här hösten har gått snabbt!
jaja, nu ska jag vila lite. hörs senare

(måste börja lägga in fler bilder, bloggen blir så tråkig annars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0