you know it

jag har en vän. eller jag hade åtminstone en vän som betydde väldigt mycket för mig. även om vi inte sågs så ofta så fanns vi alltid där för varandra. ända sen vi var små, hade vi våra "sova över" gånger, och vi gjorde allt knas som går att göra. när vi väl sågs så hade vi så sjukt roligt, det gick inte en sekund då det var dåligt.  men nu? vi glider allt mer ifrån varandra, och jag kan helt ärligt säga att jag är så rädd för det. jag tror inte folk förstår våran vänskap. folk förstår inte hur bra vi faktiskt känner varandra.  du är en trygghet i mitt liv, en vän jag alltid har kunnat vända mig till. och det är något jag vill ha kvar. det här sista som hände, alltså förlåt för att jag överreagerade. det var fel av mig, men jag hoppas du förstår mig också. vi sa från vaggen till graven, och tro fan inte att jag tänker ge upp det!


typ 1993

Kommentarer
Postat av: jasmine

aldrig ska jag ge upp på oss. aldrig.

2009-05-06 @ 16:22:01
URL: http://yllesocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0