söndag 17 maj

godmorgon allaaaaa
det blev visst ingen uppdatering igår, men jag glömde totalt bort det på förmiddagen och på eftermiddagen hann jag inte. men men, jag kan berätta om kvällen igår:
började ju då med att jag vakna hos sofi vid 8 (hon skulle på tärning) så var hemma vid halv 10 ungefär. sov bort typ två timmar på förmiddagen och resten av tiden spenderades framför teven. vid 3 kom hanna, och sedan mötte vi upp sara, sofi och elin. vi gick och handla + lagade mat och hade det suuupermys! vid halv 9 drog vi vidare på partaj, där det fanns både många igenkända och icke igenkända ansikten. kul kul.

              
                                                      sara & jag igår, haha lagom fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0