sista maj

halloj, har inte uppdaterat förren nu på grund av att solen steker som bara den. har legat ute på altanen hela dagen och solat. lite färg har man väl fått, men jag tror fortfarande jag skulle räknas i kategorin "blekfis"
gårdagen blev hur lyckad som helst. vi började ju hos julia och grillade. satt ute, dunkade musik och åt. det var verkligen hur mycigt som helst, och vädret kunde man ju absolut inte klaga på. efter att vi hade blivit erbjudna sju fester (!) valde vi tillslut att åka till medis. stannade där till 12 ungefär, när jag åkte hem pga lite olika anlendingar. jag hade en riktig toppenkväll!
(bilder från den kommer lite senare)


en bild från min solplats idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0