singstar hela kvällen, nästan

tänkte sumera min kväll lite, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig -_-
fick lite grillad mat som papap gjort, och satt framför teven med mamma och syster när den avnjöts. efter det blev det ganska mycket zappande mellan olika kanaler, till mamma hittade "så ska det låta" så det satt vi och tittade på. efter det kom mamma på den briljanta idén att sjunga singstar som även sara kom och joina oss på. så det har sjungits förfullt på övervåningen i mitt hus hela kvällen. grabbarna där nere kunde ju sitta och njuta av sin öl, medan vi hade det kul där uppe. hihi synd för dom! nejdå , dom hade det säkert också kul. det slutade med en liten prommis, eftersom jag följde sara hem en bit på vägen.

nu - sitter jag här och känner mig inte ett dugg trött trots att klockan är halv 1. hmm, jag får ju verkligen inte vända på dygnet nu! det är ju faktiskt inte ett långt lov,utan bara två extra lediga dagar. ja, jag får nog lägga mig nu i alla fall och vänta på att john blund ska ta över. så..
godnatt folket, sussa sött.

             
                       han med glajjorna är typ jag när jag sjunger, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0